Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Κωνσταντίνου και Ελένης ......... μια αλλιώτικη βραδιά !!

Όταν η ζωή σου όλη ξεδιπλώνεται σε  μια βραδιά με ανέκδοτα,
που σου λένε τα παιδιά σου και το ξεκαρδιστικό γέλιο τους γεμίζει όλο το σπιτι και την καρδιά σου........

Κάτι τέτοιο έγινε σήμερα...

πριν λίγο.......


Σήμερα που ο μπαμπάς μας γιορτάζει
και πέρασα τη μισή μέρα στο τηλέφωνο
να δέχομαι ευχές για τη γιορτή του και την κόρη μου.......

άλλη μία 21η Μαίου που δεν είναι σπίτι ,
που είναι στη δουλειά και θα εργαζεται μέχρι αργά
όπως σχεδόν κάθε χρόνο.... και που μας λείπει.... πολύ!!!

κλείσαμε την τηλέοραση......
και άρχισε ο μεγάλος μου ο  γιος τα άνεκδοτα ....
χαζά που μαθαίνουν στο δημοτικό ...
τα πιο πολλα ήταν απο τότε που πήγαινα κι εγώ δημοτικό....
λες και τίποτα δεν άλλαξε...
και μετά άρχισαν και οι άλλοι....

γέλιο μέσα από την ψυχή τους γαργαλιστικό ...
ξεκαρδιστικό .....

λες και ο γαργαλιστής του μπάλσαμ τα βρήκε....
και  τους κάνει τα βασανιστήρια του γέλιου.......


 να πέφτουν κάτω στο πάτωμα.... 
να έχουν κοκκινήσει και να είναι ευτυχησμένα τόσο πολύ......
 και να με παρασύρουν κι έμενα......
και να έχω μία από τις πιο όμορφες βραδιές........

Κάπως έτσι θυμήθηκα το μπλογκ μου......
να μοιραστώ μια δική μου στιγμή .....
 μετά από  2 σχεδόν χρόνια....... 

Οι γλυκές χιονονιφάδες ,τα παιδιά μου έγιναν  οι ηλιαχτίδες μου.........
δεν ξέρω τι είναι αυτο που αλλάζει.......  


εγώ αλλάζω.......


η καθημερινότητα δυσκολεύει ,
ο χρόνος δεν περισσεύει...... 
γίνεται ολοένα και πιο πολύτιμος.....
κι έχω ξεχάσει να γελάω...
όλα είναι όλο και πιο σοβαρά πιο σημαντικά.......
 κάπως πιο σφιχτά......


αλλά σήμερα ....
σήμερα ήταν μια βραδιά γέλιου.......
λες και ο Τοτός βρήκε εκείνο το κλειδί και ξεκλείδωσε μια πόρτα έστω και για λίγο........

και  ευτυχώς υπάρχουν αυτές οι μικρες ατάκες που βοήθανε και σπάει το τοίχος μέσα μας,
και δένει περισσότερο τους ανθρώπους....
και στα παιδιά μας .....
που μας θυμίζουν πόσο απλά μπορεί να είναι τα πράγματα......

και κάτι που βρήκαν τα παιδιά μου στο you tube...... σας το αφιέρωνουμε......









 

Δεν υπάρχουν σχόλια: